Jäsenyys

Liity jäseneksi!

Kun liityt Toarie ja Lari Huovisen sukuseuraan, vaalit samalla Suomen vienalaiskylien perinteitä ja historiaa.

Sukuseuran jäseneksi hyväksytään jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta kuuluu sukuun tai joka on puolisonsa kautta siihen liittynyt. Seuran jäseniä voivat olla myös ulkomailla asuvat suvun jäsenet.

Jäseniltä peritään vuotuinen jäsenmaksu, joka on 20 euroa vuonna 2023.

Alle 18-vuotiaat suvun jäsenet hyväksytään seuraan nuorisojäseninä, joilta ei peritä jäsenmaksua ja joilla ei ole äänioikeutta seuran kokouksissa. Seuran hallitus voi nimittää kunniajäseniä, joilta ei peritä jäsenmaksua.

Liity jäseneksi ja lähetä tietosi (nimi, osoite, syntymäaika ja sähköpostiosoite) joko sähköpostilla aila.ylioja@live.fi tai osoitteeseen Aila Ylioja, Tyyrpuurinkatu 7 A 5, 15140 Lahti.

Jäsen voi valita Starinat tiedotuslehden nyt myös sähköisenä maapostin sijaan.

Voit ottaa myös yhteyttä Sukuseuran hallituksen jäseniin.

Täytä myös Sukutietolomake, jolla annat tärkeää tietoa itsestäsi sukututkimusta varten. Palautusosoite on lomakkeen alareunassa.