Sukukauppa

Syksyllä 2023 myyntiin on tulossa uusi kyläkirja:

Vienan kansa muistelee4

Kirjoja juurilta ja sukuviirit liehumaan

Vienan kansa muistelee- teos ilmestyi v. 1958. Pertti Virtarannan maineikkaasta yli 800-sivuisesta kirjasta sukuseuramme teki uuden painoksen, joten nyt kirjaa ei tarvitse etsiä enää divareista. Vienalaista kulttuuria ja esivanhempiemme elämäntapaa kuvaava teos on jokaisen vienalaisista sukujuuristaan kiinnostuneen kirjakokoelman helmi. Kirjan hinta on 45 euroa + toimituskulut (postiennakko).

Pertti Virtarannan kirjoittamaa Polku sammui -kirjaa saa vain Toarie ja Lari Huovisen sukuseurasta – ja hyvällä onnella joskus divareista. Kirja on hyvä perusteos juuristaan kiinnostuneille Kuiva- ja Hietajärven jälkipolville.
Kirjan hinta on 32 euroa + toimituskulut, toimitus postiennakolla.

kirjat_images_thumb_medium360_0

Götha Rannikon Paastoa ja Pitoa – Ruoka- ja tapaperinnettä Kainuun karjalaiskylistä tutustuttaa lukijansa Kuivajärven ja Hietajärven tapa- ja ruokaperinteeseen – ainutlaatuiseen Vienan saarekkeeseen suomalaisella maaperällä. Tekstiä täydentävät valikoidut ruuanvalmistusohjeet.
Kirjan hinta on 15 euroa + toimituskulut, toimitus postiennakolla.

Sukuviirejä jälleen saatavilla!

4-metriset sukuviirit ovat jälleen kaupassamme. Niitä on tarjolla entiseen tapaan

Sukuviiri1

niin Vienan väreissä kuin sinivalkoisena.

Hinta on 85 euroa + toimituskulut, toimitus postiennakolla.

Tilaukset:

Markus Huovinen, markus.m.huovinen@gmail.com